de eerste week!

Hallo allemaal!

Hier dan eindelijk weer een berichtje!

De citytour door Kampala was echt indrukwekkend. Ik zal de foto's aan het einde van deze week op mijn blog zetten. We hebben de armoede van Oeganda gezien maar het was veel minder erg dan ik had verwacht. Daarvoor moet je echt naar het noorden. Echte sloppenwijken hebben we niet gezien. Wanneer je in de buurt van het parlement komt zie je allerlei mooie gebouwen. Ik heb het idee dat het parlement niet naar de buitenwijken van Kampala kijkt maar alleen naar waar zij zitten...

We zijn ook al uitgeweest. Was echt onwijs gezellig. We hebben eerst voetbal gekeken waar ik omhelst en besprongen werd door een Oegandees de ontzettend blij was met de overwinning van Chelsea. Daarna naar de club Bubbles geweest waar veel westerse mensen komen. De Oegandese mannen willen maar al te graag met de blonde meisjes dansen (en trouwen!). We worden hier echt behandeld als godinnen. Alle kleine kindjes zwaaien naar ons en van de mannen krijg je echt tien keer meer aandacht dan je ooit in Nederland hebt gekregen.

We zitten nu op onze werkplek in Mukono. Het is hier echt onwijs mooi (wat een uitzicht!) foto's hiervan volgen ook nog. En het weer hier is echt heerlijk! Alleen jammer dat ik er nu uitzie als een kreeft. Factor 30 was kennelijk toch iets te laag... Van maandag tot en met vrijdag werken we en in de weekenden zijn we vrij. In de weekenden zijn we van plan weekendjes weg te gaan. We gaan bijvoorbeeld op safari, naar Lake Victoria, naar de Sese eilanden, naar Jinja etc. Maar ook kleinere dingen als zwemmen in een sportcomplex in Kampala.

Dit was het even voor nu. Na het weekend of eind volgende week zal ik weer een berichtje op mijn blog zetten. En bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn vorige verhaal!

Heel veel liefs van Janneke

Reacties

Reacties

Mellen

Aaaaaa wat geweldig Janneke! Zo gaaf wat je daar allemaal meemaakt!! Ik kan niet wachten tot ik alle foto's en verhalen in het echt te zien en te horen krijg!
Hoe is je T-Shirt?

Héééééél veel liefs vanuit (het nu zonnige) Nederland!
En een hele dikke kus!

George

Wat vet! Ben heel erg benieuwd naar de foto's.

Annemiek

Wauw Janneke ik ben ook erg benieuwd naar de foto's. Het is in Nederland nu ook erg warm! Veel plezier en werkse! XXX

marijke gutmanis

Klinkt allemaal geweldig! Heb je al kunnen zien hoe de structuur van het toerisme daar is? We blijven wel deel van een toeristische opleiding....toch? Ook veel groeten aan Angela!!

oma en Dries

hallo Janneke, oma heeft de hele brief gelezen. We vinden het fijn dat je het goed naar je zin hebt. We wensen je heel veel plezier en gezondheid. geniet ervan! groeten van oma en Dries

cbogerd@home.nl

Schrijf je ook nog wat over je werkweek wat je zoal moet doen iedere dag?? Zijn wij erg nieuwsgierig naar!
Dikke kus van mamma.

papa

Lieve Janneke,

Wat een leuke foto's heb je op je reisblog gezet. Eigenlijk krijg ik nu wel zin om je achterna te reizen..... Zo te zien, hebben jij en je medestudenten het goed naar hun zin.

Ik ben benieuwd wat je op stagegebied inmiddels hebt gedaan. Kan je daar wat meer over vertellen?

Groetjes, papa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!