tweede en derde week!

hoi allemaal!

na twee weken hard werken en zelfs vorig weekend overgewerkt te hebben, hier dan eindelijk weer een berichtje!

ik heb de foto's al online gezet dus die kunnen jullie meteen bekijken. helaas kunnen de foto's van het weekend er niet opkomen omdat de resolutie te hoog is???

Ik heb het echt onwijs naar m'n zin hier, het is geweldig!

we zijn een week geleden naar prayers mountain geweest waar de mensen ontzettend gelovig zijn. ze schreeuwen, dansen en zingen. ze zitten echt helemaal in een trans, best creapie om te zien. er was zelfs een vrouw die zichzelf bijna in het vuur gooide en weer ander was keihard aan het huilen op de grond. wij deden natuurlijk leuk mee met het zingen en dansen. ( we hebben geprobeerd niet te lachen, maar helaas dat lukte ons niet zo goed. ze merkten er gelukkig toch niets van haha) we hebben keihard meegezongen met halleluja en we hebben wel 50 keer amen gezegd! jeutje, dat hoef ik de rest van het jaar dus ook niet meer te zeggen!

ook zijn we naar Jinja geweest. waar we graag de watervallen wilden zien maar helaas waren die er niet meer door de dam die er gebouwd is. helaas! wel heeft janine kunnen bunjeejumpen, wat natuurlijk ook heel gaaf was!

In Mukonno hebben we al een paar keer een kampvuur gemaakt, heel gezellig :D

afgelopen weekend zijn we naar Kampala geweest naar een Nederlandse bar om Nederland te supporten. wat jammer dat ze verloren hebben!!! aanstaande woensdag gaan we weer natuurlijk. dat ze dan maar mogen winnen! na de voetbal zijn we naar de irish pub geweest en hebben daar de heeeele nacht gefeest! wauw wat een nacht. echt een nacht om nooit te vergeten :D de volgende dag zijn we lekker brak op de boda gestapt om te gaan shoppen in garden city.

aankomend weekend gaan we naar het stadion van kampala voor de wedstrijd oeganda-congo! aaaah ik heb er zo veel zin in! natuurlijk supporten we oeganda geheel in stijl met een shirt, vuvuzela, sokken, fluitje, een vlag en smink! we gaan met een grote groep oegandeze mannen en nog een aantal nederlanders. ik ben heel benieuwd hoe het er is, de sfeer moet echt onwijs goed zijn. iedereen in feeststemming maar de voetbal zelf. ik geloof niet dat ze daar hier zo goed in zijn...

de safari naar Murchisson Falls is ook geboekt! 29 juni gaan we 3 dagen op safari en maken we een boottocht over de nijl. we verblijven in een nieuw park wat volgens Sander heel goed moet zijn. dus ik ben benieuwd. ik heb er iniedergeval heel veel zin in!

dit was het dan weer even voor nu. :D

heeeel veel liefs,

Janneke

Reacties

Reacties

Mellen

jaloersjaloersjaloers!
Kan niet wachten tot je terug bent, wat hebben we veel te bespreken! We kunnen wel een week samen in een hutje gaan zitten, en dan nog tijd tekort denk ik!
Je foto's op facebook zijn ook echt geweldig, en ik ben spontaan suuuuperjaloers, haha!
Zeg, is er niet een huisje vrij in dat vakantiepark dat wij voor een vriendenprijsje eventjes kunnen huren? :)

Heel veel plezier op die safari, dat is echt geweldig! Kijk uit dat je niet opgevreten wordt hè!

Dikke kus xxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!