Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Janneke

Reacties

Reacties

Claudia

Jannekeee, ik heb mijn eigen emailadres al ingevuld:)!

Frans Witteman

Hi Janneke, een goede reis gewenst. We volgen je op je blog.

Mellen

Janneke! Ik kijk elke dag al op je blog, er staat al een snelkoppeling op m'n computer, maar tot nu toe nog geen verhaaltjes!
Ik ben héél benieuwd hoe het daar is en kan eigenlijk niet wachten tot je eerste verhaal, maar ik ga je ook wel missen als je daar zo lang bent!
Zondag gaan we je goed uitzwaaien, en dan blijven we elkaar hier wel spreken! xxxxxxxxxx

Papa en mama

Lieve Janneke,

We hebben jou en Angela vandaag in grote getale uitgezwaaid. We hebben vandaag veel plezier gehad. Bij het afscheid nemen op Schiphol moesten we wel een traantje laten, maar tegelijkertijd kregen we een gevoel van trots. Dat onze Janneke, dit toch maar mooi onderneemt.

Als je dit leest, zal je in Uganda zijn aangekomen. We wensen je heel veel plezier met een goede afwisseling van ervaringen opdoen en het genieten van de omgeving en de natuur.

We zijn benieuwd naar je eerste verhaal! Groetjes, papa en mama xxx

Annemiek

Heel veel plezier en zorg ervoor dat je zoveel mogelijk te zien krijgt! Maak overal foto's van. Ik wil alles weten en zien haha. Ik ben blij dat je kunt skypen. Hopelijk straks in je eigen huisje ook! Tot heel snel.
Dikke kus van Annemiek

oma

Ik heb je foto's gezien en ik vind ze énig! Dat kan ik via de buren Reyes die met hulp van Carlien jou hebben gevonden op je blog. Ik vind dat je geweldig veel meemaakt, je zult af en toe je ogen niet kunnen geloven, wat zie jij veel bijzonders. Ik vind het zó fijn dat ik het nu zie en lees hoe het met je gaat want ik denk natuurlijk heel veel aan je. Dat weet je. In Enschede hebben we genoten van het afstudeerwerk van Annemiek en een volgende keer vertel ik weer meer. Pas goed op jezelf lieve schat! I love you!Oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!